کد خبر: 1215729
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
 آرمین بینا 
جوان آنلاین: پسر دانشجویی که به خاطر اختلاف مالی مرد دیگری را اشتباهی با شلیک گلوله به قتل رسانده‌بود، پس از قتل به کشور آذربایجان فرار کرد، اما در آنجا بازداشت و به ایران تحویل داده شد. متهم با اعتراف به قتل ماجرا را شرح داد. 
روز چهارشنبه بیست و نهم شهریور ماه امسال مأموران پلیس تهران تلفنی در جریان تیراندازی در نزدیکی پمپ بنزینی در جنت‌آباد قرار گرفتند. وقتی مأموران به محل حادثه رفتند، متوجه شدند در این حادثه مرد ۲۵ ساله‌ای به نام احمد با شلیک گلوله زخمی و راهی بیمارستان شده‌است. 
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، به مأموران پلیس خبر رسید احمد پس از یک ماه بستری بر اثر شدت جراحت فوت کرده‌است. بدین‌ترتیب پرونده برای بررسی به دستور قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. بررسی‌های مأموران نشان داد متهم پسر جوانی به نام پیمان است که با مرد دیگری اختلاف حساب داشته و روز حادثه به مقتول اشتباهی شلیک کرده‌است. همچنین مشخص شد قاتل پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته‌است. 
 
 بازداشت 
مأموران پلیس در ادامه دریافتند متهم پس از قتل به کشور آذربایجان گریخته و در آنجا دستگیر شده است و مأموران آن کشور وی را به مرزبانی ایران تحویل داده‌اند. 
صبح دیروز متهم به دادسرای امور جنایی منتقل شد. وی در توضیح ماجرا گفت: مدتی قبل پدرم چند میلیارد تومان به مردی به نام ستار برای سرمایه‌گذاری داد. من چند سالی بود در خرید و فروش ارز دیجیتالی فعالیت می‌کردم و چند ماه قبل از حادثه ستار پیش من آمد و گفت یکی از دوستانش به نام احمد می‌خواهد در ارز دیجیتالی سرمایه‌گذاری کند. او ۷۰۰ میلیون تومان به من پول داد تا ارز دیجیتالی برای احمد بخرم و من هم خریدم، اما ضرر کردیم و من هم حدود ۱۱ هزار دلار به او پس دادم و مبلغی هم بدهکار شدم. به ستار گفتم بقیه پول احمد را خودش از طلبمان بدهد، اما او قبول نمی‌کرد. او همیشه می‌گفت احمد من و خانواده‌ام را تهدید به قتل می‌کند. آنقدر از نظر روحی روی من فشار آورد که اسلحه خریدم و تصمیم گرفتم به زندگی‌ام پایان دهم. روز حادثه او گفت با برادر چهارم احمد قرار گذاشته تا با او درباره طلبش صحبت کنم. آن روز مرد پیک موتوری را برادر احمد معرفی کرد و من هم که عصبانی بودم به او شلیک کردم. بعد فهمیدم او اصلاً هیچ‌کاره بوده و در کارگاه صحافی ستار کار می‌کرده‌است و پولی هم که در اختیار من قرار داده متعلق به خودش بوده و به دروغ گفته از احمد گرفته‌است. پس از قتل به کشور آذربایجان فرار کردم و در آنجا به جرم جاسوسی بازداشت و بعد به ایران مسترد شدم.» تحقیقات از متهم ادامه دارد.
برچسب ها: پلیس ، جاسوس ، تیراندازی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار